Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

donderdag 13 oktober 2011

Wel of geen halloween...

Persoonlijk ben ik geen fan, hoewel ik erg van de herfst geniet. Nee, niet het weer (6 keer nat regenen op een dag, bleeeh), maar alle kleuren, de kastanjes, binnen kaarsen branden, etc.

Op het dutch card lovers-blog hebben ze een challenge met halloween-kleuren én laat ik nog een paar velletjes liggen, die ik gewonnen heb. En ik wilde nog een bedank-kaartje maken voor iemand van wie we een heel mooi koffiezetapparaat hebben gekregen, die zij weg wilde doen (Ik gooide per ongeluk de koffiekan met mijn elleboog op de grond, oeps).

Photobucket

De schulpranden en bloemen zijn allemaal gestempeld en met distress ink bewerkt. Het geblokte papier is met de silhouette uitgesneden. (Ja, inderdaad de lijm bij de knoopjes is nog niet droog én nog veel erger....de tekst van het cremekleurige papier staat verkeerd om. "Ooooh wat stom!" Maar toen zat het al muurvast)

Photobucket

Kortom in halloween-kleuren, maar zonder schrikeffect :)
Vind je het wat (Als je om de stomme fout van het papier heen kijkt. Lukt dat?)


5 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een prachtige herfstkaart Linda, een mooi bedankje!
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt je kaart prachtig, mooie kleuren ook. En ik moest wel lachen om de tekst die je verkeerd om geplakt had. Is mij ook eens gebeurd...hihihi...Maar het was mij denk ik niet opgevallen als je niks gezegd had. ;)
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

anja curvers zei

Mooi kaartje hoor en ach die tekst het zei je vergeven ik moet er ook altijd heel erg op letten dat ik tekst niet op z'n kop plaatst zeker met bepaalde stempels. leuk kaartje hoor mooie bloemen. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Annemarie en Merit zei

Hoi Linda,

Wat een mooie kaart in prachtige kleuern.
En die tekst ach een knies-oor die daar oplet (anders stuur je hem naar iemand in arabie, daar lezen ze ook nog van voor naar achter dus die vallen het niet op).

miriam zei

Hij is prachtig in mooie kleuren
bedankt voor je deelname aan dcl
gr miriam