Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

vrijdag 14 oktober 2011

Luchtpost

Ik zag ze liggen bij Love scrapping in Heino; de stempels van het oude Eline's huis, en ik was verkocht heb ze gekocht.

Op dit kaartje veel gestempeld met distress ink en paint dabber, geƫmbost met een stans en poeder, zelfs glimmermist gebruikt. Om de postzegel te benadrukken heb ik het helemaal uitgeprikt, alsof het uit een echt postzegelvel is gescheurd.

Photobucket

En een detailfoto

Photobucket

Met deze kaart doe ik mee met de foto-inspiratie-challenge op het blog van ARTspecially friends. Het blog is door Marion nieuw leven ingeblazen. Nu ben ik misschien bevooroordeeld, maar er staan echt leuke dingen op als je van stempelen houdt. (Een kijkje nemen is niet verplicht ;)  )


4 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een heerlijke collage Linda!

Hartelijke groet, Alie :-)

Anoniem zei

Prachtig!

Zw@@n zei

Wow, dat is weer een kunstwerkje geworden, Linda. Supermooi. Liefs, Wilma

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Hoi Meis,

Wat een prachtige kaart is dit geworden.. en super dat je meedoet met de uitdaging op ARTSpecially Friends! Dank je wel voor je lieve compliment! Heel veel succes. Lieve groetjes
Marion