Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

donderdag 13 oktober 2011

kaartje met glimmerglam

Het lieve plaatje stond al op het papier van cosmo cricket - odds & ends en ik vond het zonde om het niet te gebruiken.

Photobucket

Om het nog meer uit te laten komen heb ik er een labeltje van gemaakt en de randen bewerkt met glimmerglam- be happy (lekker knalrood). Op het papier staan ook veel figuren en swirls, die heb ik uitgeknipt om ze op de kaart te gebruiken. Zonder stempels kun je dan toch details op je kaart krijgen. Het voordeel is ook dat de kleur gelijk pas bij het papier.

Ook bij dit kaartje heb ik gewerkt met verschillende hoogtes.

Photobucket

1 opmerking:

Unknown zei

Ik had al een reactie achtergelaten bij Creabest maar doe het hier ook even. Wat een heerlijk sfeertje en prachtige kaart zeg