Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

zondag 2 oktober 2011

roze vlinder

Vandaag aan de gang gegaan met een label en gesso. Wat droogt dat lekker snel in dit prachtige weer.

Photobucket


Deze foto is in de tuin genomen. Ik vind de kleuren zo mooi uitkomen, de schaduw heb ik daarom maar even voor lief genomen.

Na de gesso eerst het label bewerkt met distress stain spun sugar en daarna met distress ink victorian velvet en frayed burlap. Gestempeld met victorian velvet, brushed corduroy, memento zwart en bruin,

Nog een detailfoto. Kun je de swirl stempelafdrukken in de gesso zien?

Photobucket

De vlinder is beplakt met tissue tape, gekleurd met distress stain.

Ik ben benieuwd hoe jullie het vinden (en de volgende wordt weer een kaartje :) ).


1 opmerking:

angeleef zei

Hoi Linda,
Ik vind hem echt prachtig geworden! Zeker met al die details erin. Jij zou achtergrondpapier kunnen maken als beroep, zo mooi vind ik het! :)
Groetjes
** Evi **