Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

woensdag 12 oktober 2011

Christmas Challenges sketch 11

Gelukkig kan ik met deze sketchchallenge weer meedoen. Allereerst zal ik onze sponsor noemen:
Luckily I'am much beter and could make a card for this challenge. First I will mention our sponsor:


Nicole heeft deze sketch gemaakt. Ik vind hem erg leuk, op het CCWS-blog staat de sketch.
Nicole has made this sketch. I really like it, on the CCWS-blog you can find the lovely sketch.


Photobucket

Op deze kaart de glitterlijm van de Kruidvat gebruikt. Zo zie je maar, dat je overal scrapspullen op de kop kunt tikken.
On this card I have used glitterglue from "De kruidvat". That's evidence you can find scrapstuff everywhere.

Photobucket


Mijn meiden zijn heel blij met een kaart met zoveel glitter en roze. Ze vinden het veeeeeel leuker dan de vorige met groen en rood (mam, komt er nog een kleurtje bij ?)...tja, het blijven echt meisjes hè.

Our girls are glad I made a card with so much pink and glitter. They find this card sooooooo much nicer than the last one with green and red.....Well they are girls :)

11 opmerkingen:

Carol zei

Gorgeous card Linda, I love the pink and glitter too. Hope you are feeling better. Carol x

Monique zei

Wat een lieffie Linda en heel mooi gekleurd

Zw@@n zei

Hi Linda, fijn dat het wat beter met je gaat.
Prachtige kaart heb je gemaakt! Mooi gekleurd en kleurencombinatie.
Liefs, Wilma

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk kaartje en zo'n schattig afdrukje.
Heerlijk al die glitters!!!
groetjes Annemarie en Merit

Unknown zei

linda
ik vind een lief kaartje
veel liefs van marcelline

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Hoi Meis, Zo knap dat je deze verschrikkelijk mooie kaart hebt gemaakt terwijl je zo ziek bent! Voorzichtig blijven hé!!! Liefs
Marion

Unknown zei

Gaaf kaartje Linda

Betinaxx

Renata zei

Geweldig kaartje Linda, helemaal super met dat roze!
Liefs, Renata.

Dina zei

hartstikke mooi, lekker roze heel mooi

Janneke zei

Wat een beauty Linda ;o)

Nicole zei

Nou Linda, je meiden hebben gelijk hoor. Heerlijk al dat roze en glitter! Je hebt er een leuk kaartje mee gemaakt!

Klem...