Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

maandag 24 oktober 2011

Nog een kerstlabel

Naast kerstkaartjes vind ik het ook leuk om af en toe een kerstlabel te maken. Het leuke is dat je begint met een volledig kaal label en met inkt en stempels (en wat van je tijd) er ineens een vol label ontstaat. Al waren het in dit geval 2 kale labels...

Photobucket

De paintdabber als resist voor de distress ink geeft een gaaf effect achter de kerstboom (tekst) en achter "happy holidays" (sneeuwvlokken). Voor de nodige bling-bling met Kerst heb ik de sterren gekleurd met gele glimmerglam en stippels gezet met goude glitterlijm.
Tja en toen nog sneeuw; met een kwastje klodders gesso opgebracht.

Wat ik ook nog wil vertellen...

Met dit label sta ik op het ARTspecially-blog. ZO GAAF!





Gebruikte distress ink: peeled paint, faded jeans, walnut stain, weathered wood, antique linen en frayed burlap

4 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Linda ik heb net je werk bij ARTSpeciaaly friends gezien en je label daar vond ik eindeloos mooi. Maar deze doet er niet voor onder. Super zeg. Echt Christmas.
groetjes Marja

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Hoi Linda,

wat een mooi en leuk label zeg, als ik dat zie wil ik eigenlijk ook direct labels gaan maken, hahaha.
Nou wie weet ga ik er zo ook wel mee aan de gang...........
Groetjes,

Mary

Unknown zei

linda
ik heb maar 1 woord "prachtig "
mooie kleuren , echt perfect
veel liefs van marcelline

Zw@@n zei

Prachtige label weer, Linda. Ik ben helemaal weg van je labels en vaak 'kopieer' ik er wel wat van.
Liefs, Wilma