Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

woensdag 19 oktober 2011

vintage kadootje

Zo kan ik toch wel aankomen met een aardigheidje in dit tasje?

Photobucket

De kroonluchter en de antieke doily zijn uitgesneden met de silhouette. Eerst heb ik uitgemeten hoe groot ik de doily wilde hebben en daarna de kroonluchter daarop aangepast. (Dit kun je op hetzelfde werkblad uitmeten en daarna de kroonluchter naar een ander werkblad knippen om het op verschillende papier in 2 keer uit te laten snijden.)
De bloemen zijn ook uitgesneden (eigen bestand) en eerst nat gemaakt met de mini-mister (verkreukeld en laten drogen) voordat ik ze heb opgebold.

De stempels van Eline zijn extra geaccentueerd met glossy accents.

Photobucket

En nog een detail

Photobucket

En daarna moest ik weer naar binnen rennen voor de regen en hagel.

3 opmerkingen:

Unknown zei

linda
ik vind het prachtig gedaan ,leuk voor een attentie
veel liefs van marcelline

Boukje zei

Prachtig tasje, mooi gemaakt!
Groetjes Boukje.

Janneke zei

Ik vind hem in het echie mooier Linda , dank je wel voor je cadeautje ;o)
Hij staat te pronken op de kast ...

Liefs, Janneke XO