Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

donderdag 20 oktober 2011

Eerste fietstochtje

Op het scrapbookforum hadden we een online scrap. Dit is mijn layout geworden met een oudere foto, die bij mijn ouders vanaf het balkon is genomen:

Photobucket

Met mijn nieuwe spatter-stempel en ook nog een beetje geknipt, gescheurd, geplakt..

Leuk hè, die persoonlijke barcode (voorals ik haar wil verkopen, LOL)

1 opmerking:

Nicole zei

Wat een leuke LO, Linda. En die foto is ook erg mooi. Ik zou ook weer meer LO moeten maken...

Klem...