Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

maandag 3 oktober 2011

weer een kaartje :)

En een herfstkaartje.

Photobucket

De blaadjes heb ik zelf gemaakt van papier bewerkt met distress ink (fired brick, wild honey, peeled paint en brushed corduroy) en daarna met blaadjes bestempeld. Toen het pietepeuterige uitknippen van de blaadjes, iets wat ik heerlijk ontspannend vind. (Ja, ik weet dat sommigen er een hekel aan hebben het niet iedereen z'n grootste hobby is). Zelfs weer gekleurd met mijn copics.

De kaart heb ik wel een beetje hoogte verschil gegeven, maakt het net even meer af.

Photobucket


Ik ben benieuwd naar wat jullie leuker vinden om van mij te zien?

O bijna vergeten, ik doe mee met de TPC challenge - Herfst.


2 opmerkingen:

Unknown zei

linda
echt een plaatje in de herfstsfeer,warme kleuren
heel mooi gedaan
ik hou van die kleuren
veel liefs van marcelline

Zw@@n zei

Oh, dat is een bjoetie! Ik ben helemaal weg van de kleuren én de blaadjes. Prachtig!
Liefs, Wilma