Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

zaterdag 7 mei 2011

rood met witte stippen...

Het rode papier van Jillibean met de witte stippen vind ik helemaal leuk. Toen ik de card challenge 1 bij scrapdelight zag, was de papier keuze snel gemaakt.
In de foto zie ik veel rondjes in de knoopjes en een combinatie met rood, wit, kraft. Ook lag er nog een label en dik garen/touw. Alle artikelen op de foto liggen vrij geordend en strak.















Ik heb vanuit deze foto en mijn indrukken een combinatie gemaakt met 2 stempels van unity stamps, wit cardstock en kraft papier;

Photobucket

Gebruikte copics: YG95, YG97,YG99, R22,R24,R27,R29,E50 & E55.

Groetjes, Linda

2 opmerkingen:

Johanna zei

Die roos is prachtig en het papier match inderdaad goed bij de challenge!
Groetjes, Johanna

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Oh Lin, dit is een prachtige kaart.
Wat een gave stempel van die roos!!! Super super! Succes bij de challenge hoor!
Vond het heel gezellig vandaag... doen we gauw nog eens.
Lieve groetjes
Marion