Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

dinsdag 17 mei 2011

kinderboerderij

Last weekend Eva and I had an online lift (Hurray for Skype). I strived for completing this layout in one evening, that's why I choose the clean-style with little or no decoration.

I don't scrap in chronologic order. These are foto's from 2008. Before I start scrapping, I select the foto's AND paper I like at that moment. Am I the only existing emo-scrapper who has to have a "connection" with the paper, hihi? (So what, if I'am)

Photobucket

Photobucket

Afgelopen weekend hadden Eva en ik samen een online lift (3 hoera-tjes voor skype). Ik moest en zou die layout in een avond afhebben, daarom heb ik voor de clean-style gekozen met weinig opsmuk.



Het zijn oude foto's uit 2008. Ik scrap bijna nooit chronologisch. voordat ik start kijk ik gewoon in welke foto's ik zin heb én net zo belangrijk, in welk papier. Hebben jullie dat ook wel eens dat je gewoon op dat moment geen zin hebt om met bepaald papier te werken? Of ben ik de enige emo-scrapper die een "band" moet hebben met papier, hihi? (wat maakt het eigenlijk uit?)


Groetjes, Linda

2 opmerkingen:

Johanna zei

hahah...ik ben ook een emo-scrapper!! Heerlijke nieuwe term :D en heb ook nog eens "kleurperiodes" met roze, of juist groen, en zoals nu allemaal felle kleurtjes!!
Je hebt in ieder geval een superleuke LO gemaakt!
Groetjes, Johanna

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtige LO, mooi papier en leuke foto's.
Groetjes van Jacqueline