Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

zondag 24 juni 2012

zeilen

Nu mijn scriptie met mijn praktijkonderzoek is ingeleverd heb ik weer eens tijd voor iets anders. HOERA! Alleen nog wachten op de beoordeling.
Zonder deadlines en literatuur om te lezen heb ik direct mijn copicmarkers gepakt (ja, hallo markers hier ben ik weer) en ben ik gaan kleuren.....

Photobucket

Het is wel geen "hoog zomer" kaart, maar kijk maar eens uit het raam ;-). Het volgende kaartje is ook al weer in de maak. Het wordt er eentje met panpastels.

Tot de volgende keer.



1 opmerking:

Cathy zei

Superleuke kaart!!!

Ik wens je veel geduld bij het wachten op het resultaat.