Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

woensdag 6 juni 2012

Even tussendoor.....

Tussen de 2 eindverslagen van modules en het opstarten van mijn praktijkonderzoek mijn scrapspullen onder het stof vandaan gehaald....ik MOEST echt even met inkt en stempels aan de gang en een label gemaakt.

Photobucket

Zo ben ik gestart en daarna verder gebouwd

Photobucket

En als laatste een detailfoto, zodat je de watervlekken van de mini mister en de glimmermist kunt zien.

Photobucket

Het vervelende is dat je na een zo'n labeltje weer bruist van inspiratie. Helaas is de deadline voor mijn praktijkonderzoek echt over 2 weken!

3 opmerkingen:

nicolet zei

Leuk even wat van je te zien!!
Ziet er weer schitterend uit.
Succes met je praktijkonderzoek.
groetjes Nicolet

Unknown zei

ohh ik heb daarstraks eens aan jou gedacht ,dat is lang geleden
het is prachtig geworden en wens jou heel veel succes met je praktijkonderzoeken
veel liefs van marcelline

Tamara zei

deze is heel mooi geworden
mooie kleuren