Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

zaterdag 18 juni 2011

MME-blog

Een beetje klikkend op internet zag ik de challenge van MME. Een sketch met als extra opdracht een songtekst. Nu had ik net de CD van Acda en de Munnik opstaan met "voor jou". Ik hoefde dus niet lang te zoeken naar een titel.

Met het papier van Stella & Rose - Mabel en de stempels van Eline heb deze kaart gemaakt. Het is dit keer zonder ingekleurd afdrukje, maar ik vind het goed gelukt.

Photobucket

En een detail van de kaart. Je kunt zo een beetje zien dat ik het heb bewerkt met zilverkleurige alcoholinkt, distress ink en clear crackle paint. Ik vind het zo'n gaaf effect geven, zeker nadat je de paint er over doet. De distress ink komt dan helemaal naar boven.

Photobucket

Nog een fijne zondag.

Groetjes, Linda

Geen opmerkingen: