Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

zondag 26 juni 2011

layout en copics

Wat nu als je zin hebt om te kleuren én je bent bezig met een layout?
Dan een stempeltje op mijn lo.

Photobucket

Ik heb de camera gekleurd met: W0,W1,W3,C1,C3,C5,R81,R83 & R85 en de lens nog een beetje aangezet met glossy accents.

Photobucket

Vinden jullie het een leuke combinatie?

Groetjes, Linda

3 opmerkingen:

CreaSjouk zei

Leuk hoor!
Het stempeltje past natuurlijk precies bij deze lay-out.

Groetjes Sjoukje

Annemarie en Merit zei

Hoi LInda,

Wat een prachtige layout, en leuke dochters heb je op de foto ghezet. Je fototoestelletje is prachtig ingekleurd!!!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een hele mooie combinatie, je LO is prachtig!
Groetjes van Jacqueline