Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

zaterdag 23 april 2011

Super schattig, toch?

Mijn oom en tante zijn eerdaags 40 jaar getrouwd. De kaarten (met inhoud) gaan ze van mijn ouders en mij krijgen.
Zijn de kaarten niet schattig?(Volgens Annemarie mag je in Brabant ook schetig zeggen).

Bij de blauwe kaart is de afbeelding ingekleurd met de aquamarkers; Aquamarine, bamboo, rose carmine en mocha.

Photobucket

Photobucket

Het kop en schotel verdiende wel een goud randje. Dit heb ik met een versamarker en goud embossingpoeder gedaan.

Photobucket

Bij de roze kaart heb ik gekleurd met de copicmarkers: W1,W3,W3,RV32,RV34,G20,G24,Y21 en Y26

Photobucket

Photobucket

Groetjes, Linda

2 opmerkingen:

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Wat een schat van een kaartje heb je weer gemaakt. Enig om te zien die stempel!
Fijne paasdagen!
Lieve groetjes
Marion

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Dank je wel voor je lieve berichtje. Maar ik zit niet daar in het design team hoor. Was gevraagd een dagje demo te komen doen... :-)
Was ontzettend leuk en giga druk!
Lieve groetjes
Marion