Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

maandag 4 april 2011

hieper-de-piep

Soms heeft cardstock net even iets meer nodig. Bij de kaart heb ik met stempels en distress ink de achtergrond eerst het cardstock bestempeld.

Photobucket

Photobucket

De muizen en de kadootjes zijn gekleurd met; E93, E95, E27, E25, E23, W1, W3, W5, YG95, YG97, BG70, BG72, BG75, BG78, RV000, RV32, RV25, RV29 en Y23 voor het hartje van de bloemetjes.

Voor de ballon de glossy accents weer gepakt;

Photobucket


Groetjes, Linda

1 opmerking:

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Vind het een schat van een kaart geworden. Lekker creatief bezig hoor.
Lieve groetjes
Marion