Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

zaterdag 30 april 2011

Aquamarkers en embossingpoeder, net even anders

Ik wilde eens werken met de aquamarkers zonder harde inktlijnen, daardoor heb ik dit keer gestempeld met versamark inkt in plaats van de stazon inkt. Daarna geĆ«mbost met clear embossingpoeder, zodat je een doorzichtige afdruk krijgt. In tegenstelling tot de copicmarkers pakt de aquamarker niet op embossingpoeder en krijg je na het inkleuren zo'n mooi wit/doorzichtig randje


Photobucket

De kaarten zijn verder maakt met alleen cardstock in verschillende kleuren.

Hier nog een detailfoto van de gekleurde afdruk. Het blauw van de lucht heb ik vrij nat opgezet en licht afgedept met keukenpapier voor een "wolkerige" achtergrond.

Photobucket

De meest linker kaart heb ik gekleurd met  spring green, fern green, scarlet en sunburst yellow. De rechter kaart met bamboo, rose carmine, twillight blue en flamingo pink

Vinden jullie het leuk om deze (nieuwe?) techniek te zien?

Groetjes, Linda

Geen opmerkingen: