Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

maandag 24 december 2012

Een kerstgroet

Voor iedereen een gezellig, fijne, warme kerstdagen. Ik heb nog even een kerstkaartje gemaakt om bij mijn kerstwens te laten zien.




De journaling card van Simple stories heb ik bestempeld met kerstbomen, zodat het past bij de gestanste takje en dennentakje. De vogeltjes zijn geknipt uit een kraft resist seasonal vel van Tim Holtz en heeft met een paint dabber een wit randje gekregen.

Ik had ook gewoon zin in bling-bling. Met de sticky embossing powder en dry stickles is dat snel en eenvoudig gemaakt. Je stempelt eerst met versamark, strooit er sticky embossing powder over, verwarmen met de heattool, strooi daar dry stickles over en dan nog kort verwarmen met de heattool. Vooral het laatste verwarmen met de glitters zorgt er echt voor dat alles goed vastzit en niet meer "na-glittert" door je hele huis.




Warme groetjes, Linda

PS. 2e Kerstdag komt er nog een allerlaatste kerstkaartje op mijn blog. Gewoon nog eentje om het af te leren :-)