Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

zondag 26 februari 2012

Voor na een operatie

Iemand kon een opkikkertje gebruiken na een operatie;

Photobucket

De rode swirlrand heb ik met de silhouette uitgesneden, net als etiketten en de blaadjes. Het papier is van Creabest; Studio Calico, zo ook de stempel van Gorjuss.

Bij het inkleuren van de afdruk heb ik geexperimenteerd met verschillende kleuren bruin / geel van de aquamarkers om levendiger haar te krijgen.

Photobucket

Vind je het gelukt?

Mijn dochters vinden haar op roodkapje lijken of ...uhm...nee, mam....ook wel sneewwitje door de appel. Je merkt het; ik heb sprookjes voorgelezen. We kwamen het boek tegen bij het opruimen de slaapkamer. Altijd verbazend wat je uit een sokkenlade (littlest pet shop) en onder een bed (hé, dat boek was ik al even kwijt) vandaan haalt.

Nog een fijne zondag.

2 opmerkingen:

Nicole zei

Echt een hartstikke leuk kaartje. Mooie swirl en blaadjes, Linda. En roodkapje of sneeuwwitje...ja dat snap ik wel :o)

Groetjes...

nicolet zei

Schitterend kaartje Linda!
Groetjes Nicolet