Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

zondag 6 november 2011

Na de kreadoe...

Op zaterdag heb ik op de beurs bij Creabest de hele dag gedemonstreerd met distress ink, distress stains, embossing stencils, etc. Ik kon thuis vandaag niet meer stoppen :)

Photobucket

Met de blending tool de distress ink gebruikt (vintage photo, tattered rose, victorian velvet, tea dye, peeled paint), daarna gestempeld en gestanst.

De lettertjes moesten er wel in 2 keer op. De eerste keer paste de gef- er niet meer op en -eliciteerd op de label zegt ook zo weinig, daarom even er af en weer opnieuw met een kleinere tussenruimte :)

Iedereen een fijne (werk-)week tot over een paar dagen óf misschien zelfs wel morgen wanneer mijn labeltje nog af komt vanavond.

2 opmerkingen:

Unknown zei

oei oei je kun niet stoppen,maar ze is prachtig ,linda
je heb een zinvolle creatiesvirus te pakken
veel liefs van marcelline

Zw@@n zei

Zucht, wat is t ie weer mooi, Linda.
Liefs, Wilma