Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

woensdag 7 september 2011

Kerst-label

En dit is het volgende label geworden. Eentje zonder bloemen, het is meer een landschapje geworden met de stempels van o.a.Tim Holtz.

Ik heb veel distress ink (dusty concord - milled  lavender) gebruikt en paarse glimmermist, paarse glimmer glaze, paarse distress poeder, witte acryl verf gemengd met clear crackle paint, perle pen.

Het takje en de bomen zijn gestempeld met forest moss en brushed corduroy.

Photobucket

De hulstblaadjes en besjes zijn ingekleurd met copics: YG95, YG97, YG99, V12, V15 en V17.

Photobucket

Ik zou het leuk vinden om je berichtje te lezen.


2 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

wow linda dit is echt schitterend!!!
Je waant je zo in een landschap vol sneeuw en een ijzige kou.
heel knap gedaan.

gr annemrie en merit

Unknown zei

linda
dat is prachtig gedaan
echt waar,een topper
veel liefs van marcelline