Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

dinsdag 13 september 2011

Een envelopkaart met labels

Van een dubbel gevouwen en opengeknipte envelop heb ik deze labelkaart gemaakt. Het zijn wel zomerse kleuren, maar die vind ik zo lekker vrolijk.

From a folded and open-cut envelop I have made this label-card. It's made with these summer-colours, but I find them so joyfull that I had to use them.

Photobucket

Hier nog een foto van het met copics gekleurde afdrukje

And a photo of the image that's coloured with copics.

Photobucket

I will join the ATS-challege.


2 opmerkingen:

Unknown zei

linda
heel mooi en zachte kleuren
veel liefs van marcelline

Johanna zei

Wat een schattige creatie, en erg mooi gekleurd!