Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

donderdag 7 juli 2011

mini doilies

Ook ik ben inmiddels een grote fan van doilies, maar die kant-en-klare doilies en mijn doily-stans zijn veel te groot voor deze layout, daarom heb ik met de silhouette mini doilies uitgesneden; Handig hoor even de maat aanpassen. De kleinste doily is 3,5 cm en de grootste 5,5 cm.

Photobucket

Voor de inspiratie heb ik de sketch van sketchabilities gecombineerd met de uitdaging die ik van Eva heb gekregen; een kleurige zomerse layout.

De mini doilies heb ik samen met doily-stempels op de layout gebruikt. Natuurlijk moest ik ook mijn nieuwe stempelhouder en letterset van Justrite gebruiken, die ik afgelopen zaterdag tijdens een scrapshop-dag had gekocht (en meer, lol).

Photobucket

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Groetjes, Linda

7 opmerkingen:

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Het zijn schatjes Linda! Je layout is prachtig geworden...
xxx

Annemarie en Merit zei

Wat een mooie layout, en prachtige mini-doily's.

Zw@@n zei

Linda, wat een prachtige lay-out. Waar zouden we zijn zonder de Silhouette ~lol~? groetjes, Wilma

Shona zei

gorgeous love it all...thanks for playing along :)

Nicole zei

Wat een leuke LO Linda. Ik moet ook weer nodig aan de foto. Sta zo vreselijk achter ;-). Enne inderdaad die silhouette is gewoon geweldig!

Margreet zei

Erg mooi die doilies!De layout is prachtig!! Bedankt voor het meedoen met Sketchabilities.

groetjes, Margreet

Margreet zei

Gefeliciteerd met je prijs bij Sketchabilities. heb je Karan al gemaild?

groetjes, Margreet