Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

vrijdag 1 oktober 2010

schilderijtje in een doosje

Het boek Eline's huis heb ik doorgelezen. Wat een inspiratie.
Zo heb ik een spanendoosje opgeleukt zoals Eline maar dan met mij eigen twist. Ik heb even wat foto's in mijn kast weggeschoven om plaats te maken voor:

Photobucket

Alles heb ik gestempeld met memento rich cocoa, zodat de afdrukjes wat zachter overkomen. De stempels zijn van Artemio - Butterfly. Van dit setje clear stamps heb ik een aantal stempels gebruikt. Ook voor de achtergrond.
Het papier is van een block van Eline.

1 opmerking:

Frences zei

He wat leuk dat je al iets uit het boek hebt nagemaakt, mooi ook met dat papier!!!

Liefs Frences