Welkom op mijn scrapblog

Dit blog is voor mij de plek om mijn kaartjes, layout en andere knutsels te laten zien. Vaak verdwijnt het in een album of in een doos. Een kaartje stuur je zelfs op en is dan helemaal weg.

Op deze manier kan ik het aan iedereen laten zien, die het wil zien. Ook kan ik het nu zelf nog eens terug zien (is ook wel eens leuk).


Volgers

dinsdag 16 maart 2010

een boekkaartje of een kaartboekje?

Op internet had iemand een mini-boekje gemaakt met wc-rollen. Op dat idee heb ik door geborduurd en een wcrol-kaart-boekje gemaakt met Amber road van Pink Paislee. Ik heb gelijk mijn nieuwe joy snijmallen gebruikt voor de takjes.

Photobucket

Met in de rollen een label:
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

4 opmerkingen:

Tamara zei

erg mooi geworden
prachtig papier

groetjes tamara

Helma zei

Hij is super geworden.
Wil je ons ook door geven waar je het idee op internet hebt gevonden ( een link )

Groetjes Helma

Linda de Bruin zei

O, Helma als ik dat nog wist.....
Ik kan mij herinneren eens een filmpje op youtube gezien te hebben. Toen heb ik het ideetje opgeschreven in mijn map. Eigenlijk heb ik geen idee meer hoe ik op dat filmpje ben gekomen. Helaas.

Groetjes, Linda

GREETJE zei

Heel erg mooi gemaakt Linda!